Un Wedding planner are ca scop furnizarea de servicii de organizare nunta : planificarea, organizarea, coordonarea și supervizarea nunții.  Asta înseamnă că se va ocupa de tot ceea ce e necesar de la începutul pregătirilor până la sfârșitul evenimentului.

Care e cel mai bun moment să apelezi la serviciile unui wedding planner? În momentul în care vă decideți să faceți nuntă, chiar înainte de a alege locația și de a stabili data. Acesta este cel mai potrivit moment. Dar dacă deja te afli în toiul pregătirilor, nu e problemă, vom continua împreună de aici.

Servicii de organizare nuntă?!

Înainte de nuntă:

  • Consiliere în vederea stabilirii unui plan de activități;
  • Concept de eveniment: alegere tematică și decor
  • Stabilire buget, categorii de cheltuieli și limite;
  • Găsire locații pentru cununii și pentru petrecere;
  • Găsirea furnizorilor potriviți pentru nunta ta;
  • Menținere relații (email, telefon, întâlniri) cu furnizorii;
  • Elaborare program nuntă, informarea tuturor celor implicați în organizare.

Pe parcursul nunții:

  • Menținerea programului stabilit;
  • Coordonarea tuturor celor implicați;
  • Sfătuirea și susținerea mirilor în toate cele necesare;
  • Supervizare activitate.

După nuntă:

  • Coordonare furnizori pentru încheierea activităților;
  • Stabilire întâlniri pentru achitarea serviciilor.

Pentru a veni în sprijinul vostru am creat

 4 pachete de servicii de organizare nuntă*.

*Puteți alege unul dintre acestea sau putem customiza un pachet distinct de servicii de organizare nuntă pentru evenimentul vostru.

Separat de aceste pachete vă putem ajuta cu Ședințe de consiliere pentru probleme/aspecte punctuale. Ne putem întâlni fizic sau online. 

Invisible
Pachetul Bronz - Coordonare
  • Stabilirea unui plan de acțiune și a activităților corespunzătoare;
  • Elaborarea programului pentru ziua evenimentului;
  • Consiliere în perioada de dinainte de eveniment (cu 2 sau 3 săptămâni înainte)
  • Participarea la tot evenimentul (pregătiri miri, cununii, pregătire locație și petrecere)
Pachetul Silver - Customizabil
  • Pachet destinat celor care au început singuri procesul de organizare dar au nevoie de ajutor specializat:
  • Stabilirea direcțiilor de urmat și a activităților;
  • Elaborarea programului pentru ziua evenimentului;
  • Predare tamplate buget, adăugare categorii de cheltuieli;
  • Analiză furnizori și contracte
  • Sedințe de urmărire a îndeplinirii task-urilor.
  • +servicii pachet Bronz: Coordonare
Pachetul Gold -Servicii All inclusive
  • Elaborare plan nuntă, întocmire panou online conform temei stabilite;
  • Furnizare bază de date locații de evenimente. Stabilirea locației după vizite;
  • Realizare postare “Save the date” pentru miri;
  • Elaborarea programului pentru ziua evenimentului (cununii + petrecere);
  • Elaborare plan de logistică – atât invitați cât și furnizori;
  • Transmitere plan de logistică: miri, sală, furnizori;
  • Consiliere pentru cununia civilă și cununia religioasă (program, locație, acte);
  • Predare și completare tamplate buget, adăugare categorii de cheltuieli și sume, calcule estimative periodice;
  • Recomandări și sugestii furnizori: decor, aranjamente florale, print-uri, foto, video, etc.; .
  • Stabilire întâlniri cu furnizorii / medierea interacțiunii dintre aceștia și miri; Contractare.
  • Elaborare planuri pentru momente speciale pe parcursul nunții;
  • Stabilire programări pentru: probe rochii mireasa, costume mire, degustări;
  • Verificarea periodică a statusului activităților propuse;
  • Confirmarea numărului de invitați, calcul număr porții pentru restaurant, candy bar, tort, etc.
  • +Pachet Bronz: Coordonare. Participare la eveniment, coordonarea tuturor furnizorilor. Alinierea cu planul stabilit.
Pachetul Platinum
  • Elaborare plan nunta, întocmire panou online conform temei stabilite;
  • Realizare site nuntă;
  • Furnizare bază de date locații de evenimente/Realizare eveniment în aer liber;
  • Realizare postare “Save the date” pentru miri;
  • Elaborarea programului pentru ziua evenimentului (cununii + petrecere);
  • Elaborare plan de logistică – atât pentru invitați cât și pentru furnizori;
  • Transmitere plan de logistică: miri, sală, furnizori;
  • Consiliere pentru cununia civilă și cununia religioasă (program, locație, acte);
  • Predare și completare tamplate buget, adăugare categorii de cheltuieli și sume, calcule estimative periodice;
  • Recomandări și sugestii furnizori: decor, aranjamente florale, print-uri, foto, video, etc.;
  • Stabilire întâlniri cu furnizorii/medierea interacțiuni dintre aceștia și miri;
  • Elaborare planuri pentru momente speciale pe parcursul nunții;
  • Stabilire programări pentru: probe rochii mireasa, costume mire, degustări;
  • Verificarea periodică a statusului activităților propuse;
  • Organizare bachelor / bachelorette party;
  • Coordonarea serviciilor de cazare pentru invitații din afara orașului;
  • Participare la eveniment, coordonarea tuturor furnizorilor. Alinierea cu planul stabilit.

!Pachetele de mai sus pot fi customizate după nevoile fiecărui eveniment. Fiecare cuplu va primi o ofertă personalizată.

Ofertă personalizată

Scrie-mi un email și putem stabili o întalnire pentru a contura oferta care vi se potrivește vouă.

designed by:  Psykadelyq

© 2022 Anca M. All rights reserved.